vineri, 2 iulie 2010

Despre cautarile in google :)

Se stie clar ca in Romania cel mai utilizat motor de cautare este Google. In functie de nise si domenii, exista o sumedenie de cuvinte cheie folosite pentru a accesa paginile ce afiseaza informatii in legatura cu subiectele cautate.

Am sa ma opresc la o categorie tot mai iubita in Romania si am sa dau cateva exemple de cuvinte cheie uzitate. Astfel, pasionatii de poker care nu sunt cunoscatori expliciti ai site-urilor mari de poker, in dorinta lor de a gasi ceva atractiv in legatura cu pokerul cauta cuvintele: poker online, online poker, poker gratis, poker bonus, poker online bonus, poker online gratis, turnee de poker gratis si etc.Ideea acestui articolas nu este de a reda toate cuvintele cheie pentru poker. Sensul a vrut sa fie unul comic. Recent cineva a dat de situl me folosind cuvantul de cautare "pocar olain" !!!!!!!Nu-i asa ca e loc pentru fiecare?:) S-o dam cu "pocar olain" inainte!

Un comentariu:

  1. Buna !

    Am primit un mesaj pe blogul www.golden-sport.blogspot.com in care intrebai de o colaborare cu site-ul www.pokeronlinebonus.ro. Eu te-am adaugat la Link exchange si astept reciprocitatea.

    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere