joi, 4 martie 2010

Poker online

In sfarsit pot sa vorbesc si eu acum despre poker! Mi-a luat 3 min sa-mi fac un blog.Era cazu'.
Scopul acestui blog este acela de a scrie cat mai multe despre poker si despre activitatile mele legate de poker.Voi afisa informatii legate de turnee de poker,despre jucatori si bineinteles,despre mine:).De altfel voi descrie si strategiile de joc si tipurile de poker.
Personal,joc poker de 5 ani.M-am apucat jucand pe absolute poker,dar m-au dezamagit.Fura prea mult.Cele mai ok site-uri de poker online le consider a fi fulltilt ,pokerstars,partypoker si heaven.Cu siguranta ca sunt si altele,dar n-am apucat sa joc pe toate.
Inca ceva.Aici nu doresc sa am o coerenta iesita din comun.Limbajul va fi unul simplu si natural.Asa ca,sa ma scuze pretentiosii:)
Cam atat pentru inceput.Imi promit sa postez cate un articol saptamanal,sau cand o fi!

3 comentarii:

  1. foarte tare blogul
    imi placeenorm pokerul
    bafta ftrate

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place tare pokerul, mai ales ca l-am deprins de la un prieten care a castigat 4 maini intr-o singura seara si a plecat cu potul.

    RăspundețiȘtergere