miercuri, 10 martie 2010

Sport in Romania

Este clar. Romanii sunt mari admiratori de sport. Doar in decursul a doua zile am aflat despre existenta mai multor site-uri regionale de sport. Nu pot decat sa ma bucur si sa incerc sa le aduc in vedere prin articolele mele. Tot azi, citind Blogul lu’ Robciuc Ionut , am avut ocazia sa aflu prin Sport Suceava News ca sucevenii au o activitate sportiva deosebita. Nu departe de Suceava e si Galati, despre a carui activitate sportiva puteti afla cititnd Sport Galati .

Nisi’s Blog ,ce apartine unui tovaras de-al meu, mi-a sugerat Free Web Hosting in cazul in care doresc sa-mi hostez un site de sport. Oricum, cu siguranta ca imi voi face un ziar electronic de sport.

Un comentariu:

  1. Chiar ar fi interesant, sa bagi in el continut despre tenis si poker. Doua iubiri de-ale mele. Una mai mare ca cealata...
    Mai astept postari!

    RăspundețiȘtergere